قیام کربلا، عقل و منطق کے آئینے میں۔۔۔ از رہبر انقلاب
14Aug

قیام کربلا، عقل و منطق کے آئینے میں۔۔۔ از رہبر انقلاب

امام حسین علیہ السلام کی تحریک عقل و منطق پر استوار تحریک تھی۔ اسلامی معاشرہ امام کا معاشرہ ہے۔ لیکن بنی امیہ نے اسلام میں امامت کی جگہ ملوکیت اور

تحریکِ حسینیٔ اور مظلومیت، ایک آفاقی رشتہ! از رہبر انقلاب
10Aug

تحریکِ حسینیٔ اور مظلومیت، ایک آفاقی رشتہ! از رہبر انقلاب

امام حسین علیہ السلام کے ساتھ ایک ہزار سے زائد افراد مکے سے روانہ ہوئے یا راستے میں آپ سے ملحق ہوئے مگر عاشور کی شب گنے ہوئے افراد آپ

قیامِ کربلا میں بندگی اور معرفت کے دریچے از رہبر انقلاب
27Jul

قیامِ کربلا میں بندگی اور معرفت کے دریچے از رہبر انقلاب

اللہ کے سامنے سر تسلیم خم رکھنا، یہ بھی ایسی خصوصیت ہے جو کربلا کی پوری تحریک میں ہر جگہ جلوہ گر ہے۔ امام حسین علیہ السلام نے مختلف مواقع

سانحہ کربلا کے عوامل اور امام سجادؑ کی جوابی حکم عملی! از رہبر انقلاب
20Jul

سانحہ کربلا کے عوامل اور امام سجادؑ کی جوابی حکم عملی! از رہبر انقلاب

امام زین العابدین علیہ السلام نے اسلامی معاشرے کی تربیت اور اخلاقی طہارت کا بیڑا اٹھایا۔ کیوں؟ کیونکہ آپ سمجھتے تھے کہ اسلامی دنیا کے ان مسائل کا ایک بڑا

میدان کربلا میں عاشقانہ کارزار! از رہبر انقلاب
13Jul

میدان کربلا میں عاشقانہ کارزار! از رہبر انقلاب

حسین بن علیؑ جیسی شخصیت کہ جس میں خود تمام اعلی اقدار مجسم ہوئے ہیں، انقلاب بپا کرتی ہے تاکہ زوال و انحطاط کی راہیں بند کردے، کیونکہ پستیاں پیر

عید غدیر کا پوری امت مسلمہ سے تعلق از رہبر انقلاب
25Jun

عید غدیر کا پوری امت مسلمہ سے تعلق از رہبر انقلاب

آج وہ دن ہے جب [اسلام کے]دشمن، کافر آپ کے دین سے مایوس ہو گئے۔[سوال یہ ہے کہ]مذہب میں ایسا کیا اضافہ کیا گیا جس نے دشمن کو مایوس کر

امام محمد باقرؑ کے دور کی خصوصیات از رہبر انقلاب
13Jun

امام محمد باقرؑ کے دور کی خصوصیات از رہبر انقلاب

امام محمد باقر علیہ السلام کی زندگی اسی خط(امام کے راستہ)کا تسلسل ہے۔ لیکن(آپ کے دور امامت میں) حالات میں کافی بہتری آئی۔ آپ کے دور میں بھی اسلامی اور

آئمہ معصومینٔ کی شخصیت و تعلیمات کا پرچار، فراموش شدہ فریضہ از رہبر انقلاب
25May

آئمہ معصومینٔ کی شخصیت و تعلیمات کا پرچار، فراموش شدہ فریضہ از رہبر انقلاب

معرفت آئمہؑ کے پس منظر کے حوالے سے ہمارے اندر کافی نقائص پائے جاتے ہیں۔ کبھی صرف افراط کے ساتھ، بغیر ثابت قدمی کے صرف ایک پہلو کی جانب اور